Reparatie EURO oficii
Cum merge reparatie euro oficiului corecta
Lăsați o solicitare de măsurători, momentul vizitei specialistului nostru este convenit. El inspectează sediul, estimează costul reparațiilor.O estimare este făcută și predată clientului. Veți cunoaște costul și durata reparației.
Specialistul nostru va face o listă completă a tuturor materialelor necesare. Conform designului interior al spațiilor dvs., el vă va explica la ce materiale ar trebui să fiți atenți, vă va spune cum să economisiți bani.
Designerul afișează cele mai mici detalii ale interiorului, până la culoare, mobilier și amenajarea acestuia, dar și locația electrică, a instalațiilor sanitare, adică a unui proiect de inginerie complet. De asemenea, veți vedea cum va arăta apartamentul dvs. chiar și înainte de renovare utilizând vizualizarea 3D.
Reparatie capitala la cheie include lucrări capitale, reamenajarea spațiilor, relocarea zidurilor, instalarea instalațiilor sanitare, conectarea utilităților.
Constructorii aplică materiale de finisare pe suprafețe plane: vopsiți pereții, așezați pardoseala, instalați tavane întinse. Puteți comanda repratie la cheie și puteți obține cadou un design interior.
În etapa finală, maistrul acceptă lucrarea, muncitorii scot gunoiul și uneltele din incintă. După aceea, vii și verifici personal calitatea muncii. În plus, oferim servicii de curățenie și veți veni imediat în camera curată. Garanție pentru reparații cu materiale la cheie - 2 ani.
Compania noastră are doar personal înalt calificat. Fiecare angajat este verificat individual. Condiții preliminare: experiență de lucru (stabilită în funcție de specialitate). Chiar și estimatorii companiei au experiența și baza de cunoștințe necesare. Prin urmare, clienții noștri nu au un manager, ci un inginer de proces calificat. Compania noastră are angajați specialiști cu diferite educații de profil: designeri de arhitectură, designeri de interior, ingineri.
Se încheie un contract oficial cu Clientul, indiferent de tipul lucrării. Contractul specifică termenii, obligațiile părților și garanțiile. Este atașată o estimare, care va indica costul reparației, cu o descriere detaliată a tuturor lucrărilor efectuate.
Pe baza unui acord cu clientul, compania noastră oferă o garanție pentru toate lucrările de reparații în termen de 2 ani de la semnarea certificatului de acceptare pentru lucrările de reparații.
Ordinea de plată pentru lucrările de reparații este prevăzută în contract. Condiția standard pentru semnare este o plată în avans de 30%. Există excepții. Compania noastră reprezintă o abordare individuală a fiecărui client. Ne pasă de clienții noștri și facem tot posibilul pentru confortul lor.
Această decizie este luată de client. Ne putem asuma responsabilitatea pentru selectarea, cumpărarea, livrarea și descărcarea materialelor de construcție. Există, de asemenea, o opțiune în care clientul însuși cumpără și livrează materiale de construcție, dar facem o listă a materialelor necesare, sugerăm unde și ce materiale sunt mai bine să cumpere.
Timpul de reparație este determinat în funcție de zona camerei și de complexitatea lucrărilor care urmează să fie efectuate.
Termenii sunt determinați în funcție de volumul de muncă. Vara, numărul comenzilor crește. De obicei, începem să lucrăm în 2 - 4 zile de la data semnării contractului.
Desigur, oferim posibilitatea de a vizita obiectele aflate în construcție, după ce am obținut anterior permisiunea proprietarilor de case.
Decizia cu privire la necesitatea proiectării este luată de client. Proiectul de proiectare arată fiecare detaliu al lucrării viitoare. Clientul va vedea viitorul interior al apartamentului înainte de începerea lucrărilor de renovare, iar meșterii vor primi instrucțiuni vizuale conform cărora va fi efectuată renovarea.